söndag 1 oktober 2017

Böcker och affischer.

Böcker och affischer som kan beställas genom mig:
Utställningskatalog till "Tänd mörkret" inkl cd-skiva med svensk postpunk, 150 Kr plus porto.

Utställningsaffisch till "Tänd mörkret", 350 kr plus porto. Finns även utan text nertill på affischen.

Utställningskatalog till "Overground/Världsutställningen 1993", 350 kr plus porto.

Utställningskatalog till "Konst är dyrbarare än korv" plus cd med Gateway Band 150 kr plus porto.


Monografin över Ulf Rahmberg "Lustarnas trädgård och civilisationens nedräkning" 350 kr plus porto.

Min egen bok "Tryck" 150 kr plus porto.

"Kandy Killls", samlarkort av mig och Clemens Altgård 1996 250 kr plus porto.

"Monster", samlarkort av mig och Clemens Altgård 1991 250 kr plus porto.

"Monster", samlarkort av mig och Clemens Altgård 1999 250 kr plus porto.

Utställningsaffisch av Sture Johannesson till utställningen "Hjärtat sitter till vänster" 250 kr plus porto.

Utställningsaffisch av Lars Hejll till utställningen "Malmö brinner" 150 kr plus porto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar